NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
call prele

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Tomasz  Bienias

Tomasz Bienias

teams & product development, OKRs

Ekspert zarządzania w świecie nowoczesnych technologii. Propagator metody Objectives and Key Results (OKR), pomagającej w skutecznej realizacji strategi firm. Zajmuje się polską branżą internetową od początku jej istnienia. Od 2000 r. specjalizuje się w rozwoju produktów cyfrowych. Współtwórca serwisu Forum Gazeta.pl i blogowego Blox. Przez ponad dekadę zarządzał zespołami ludzi wszystkich specjalizacji związanych z rozwojem produktów. Pomaga firmom w transformacji i wdrażaniu zarządzania przez cele. Od 2018 r w ICAN Institute prowadzi sesje dotyczące przekładania strategii firmy na działania pracowników przy użyciu metody OKR. Autor strony Okry.pl, obszernego kompendium wiedzy o Objectives and Key Results. Od 2004 r. prowadzi blog autorski „Tebe Gada”, gdzie porusza zagadnienia z obszaru user experience, metod rozwoju produktów cyfrowych i nowoczesnego zarządzania.

Patrycja Herbowska-Tytro

Patrycja Herbowska-Tytro

client director, Nielsen Polska

Przez 8 lat związana z Nielsen Polska, analitycznie wspierając Klientów. W ostatnim czasie prowadziła zespół obsługujący kilkadziesiąt sieci detalicznych, a aktualnie team specjalizujący się w branży kosmetyczno-chemicznej. Z pasją zajmuję się tematyką eCommerce i Digital, szerząc wiedzę o sprzedaży online na rynku FMCG nie tylko w firmie, ale i poza nią. Zdobywałam doświadczenie w pracy z producentami, detalistami i graczami mediowymi zarówno w Polsce jak i za granicą.

Anna Opala

Anna Opala

CEO, Merlin Group

Absolwentka Ekonomii Przedsiębiorstwa w Rheinische Fachhochschule w Niemczech, gdzie spędziła wiele lat swojego życia. Karierę w E-commerce rozpoczęła w 2010 roku w jednej ze Spółek Grupy Naspers w Niemczech. Przez kolejne lata konsekwentnie rozwijała swój know how budowania strategii handlowej, zarządzania produktem i wprowadzania kategorii produktowych w Polsce i Europie, przechodząc drogę od category managera do dyrektora zakupów w globalnych organizacjach E-commercowych. Z Merlin Group związana od 2017 roku pierwotnie w roli dyrektora handlowego odpowiedzialnego za zbudowanie od podstaw silnego zespołu handlowego, wprowadzenie nowych kategorii produktowych i odbudowanie utraconej wcześniej pozycji marki merlin na rynku. Powołana na stanowisko Prezesa Merlin Group posiadającym w swoim portfolio sklepy internetowe: merlin.pl, nieprzeczytane.pl, profit24.pl, smarkacz.pl, mestro.pl oraz topmall.ua w marcu 2019 roku.

Aleksander  Waszak

Aleksander Waszak

współwłaściciel, BODYLOOK

Praktyk i konsultant e-commerce z ponad 9 letnim doświadczeniem. Współwłaściciel w firmie rodzinnej BODYLOOK premium lingerie działającej w branży bielizny premium – odpowiedzialny za rozwój sklepu internetowego oraz salonów stacjonarnych. Jako partner w firmie Milewski & Partnerzy przez kilka lat organizował jedne z największych wydarzeń biznesowo-motywacyjnych w Europie, m.in. z Tonym Robbinsem, Nickiem Vujiciem, Garrym Kasparovem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz wielu warsztatów i szkoleń.

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas

E-commerce Director w Douglas, największej sieci perfrumerii w Polsce. Wcześniej przez 4 lata Head of Digital Marketing w euro.com.pl - największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Maciej jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.