NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prele

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Tomasz  Bienias

Tomasz Bienias

teams & product development, OKRs

Ekspert zarządzania w świecie nowoczesnych technologii. Propagator metody Objectives and Key Results (OKR), pomagającej w skutecznej realizacji strategi firm. Zajmuje się polską branżą internetową od początku jej istnienia. Od 2000 r. specjalizuje się w rozwoju produktów cyfrowych. Współtwórca serwisu Forum Gazeta.pl i blogowego Blox. Przez ponad dekadę zarządzał zespołami ludzi wszystkich specjalizacji związanych z rozwojem produktów. Pomaga firmom w transformacji i wdrażaniu zarządzania przez cele. Od 2018 r w ICAN Institute prowadzi sesje dotyczące przekładania strategii firmy na działania pracowników przy użyciu metody OKR. Autor strony Okry.pl, obszernego kompendium wiedzy o Objectives and Key Results. Od 2004 r. prowadzi blog autorski „Tebe Gada”, gdzie porusza zagadnienia z obszaru user experience, metod rozwoju produktów cyfrowych i nowoczesnego zarządzania.

Katarzyna  Dorsey

Katarzyna Dorsey

założycielka oraz CEO, Yosh.AI

Założycielka oraz CEO Yosh.AI firmy oferującej rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji dla firm e-commerce Polsce, UK oraz na świecie. Yosh.AI tworzy dedykowanych asystentów głosowych opartych na AI umożliwiających wyszukanie i zakup produktu poprzez rozmowę z wirtualnym asystentem. Wdrożenia w Polsce  m.in. dla MediaMarkt, CCC czy Frisco, wprowadzają firmy w przyszłość e-commerce czyli voice conversational commerce. Yosh.AI zostały wybrany przez Forbes jako firma zmieniająca retail w 2019, jest również zwycięzcą wielu międzynarodowych nagród jak Best Tech Startup for Retail Europe 2019 w Hiszpanii, Fashion Innovation Award Applaying AI into Fashion E-commerce 2019 w Szwajcarii. Wspierany przez Google for Startups,Yosh.AI rewolucjonizuje przyszłość retailu. Katarzyna Dorsey została wybrana przez Forbes jako “100 European Female Founders to follow”, jest także mentorem Google.

Joanna  Drabik

Joanna Drabik

social media and influencer marketing strategist, Wojas

Absolwentka Akadmii Sztuk Pięknych. Od ponad 11 lat ściśle związana z branżą Fashion w Polsce.
Z wykształcenia projektant odzieży, niegdyś stylista gwiazd biorąca udział m.in. w sesji zdjęciowej Vogue Germany czy Runway Paris, jednak z miłości do ludzi i turbo kreatywnego myślenia twórca pomysłów contentu, kampanii oraz długofalowych relacji z gwiazdami, bloggerami i stylistami, przekładającymi się na rozpoznawalność marki oraz sprzedaż. Ciągle badająca rynek, szukająca inspiracji i wdrażające nowe rozwiązania. Dla niej nie ma słowa NIEMOŻLIWE. Na co dzień mieszkająca na Podkarpackiej wsi, którą za kilka lat planuje zamienić na Wyspy Kanaryjskie :)

Patrycja Herbowska-Tytro

Patrycja Herbowska-Tytro

client director, Nielsen Polska

Przez 8 lat związana z Nielsen Polska, analitycznie wspierając Klientów. W ostatnim czasie prowadziła zespół obsługujący kilkadziesiąt sieci detalicznych, a aktualnie team specjalizujący się w branży kosmetyczno-chemicznej. Z pasją zajmuję się tematyką eCommerce i Digital, szerząc wiedzę o sprzedaży online na rynku FMCG nie tylko w firmie, ale i poza nią. Zdobywałam doświadczenie w pracy z producentami, detalistami i graczami mediowymi zarówno w Polsce jak i za granicą.

Katarzyna  Kazior

Katarzyna Kazior

dyrektor transformacji cyfrowej, Żabka Polska

W sierpniu 2018 roku dołączyła do Żabka Polska jako Dyrektor Transformacji Cyfrowej, obejmując
odpowiedzialność za realizację projektów związanych z transformacją cyfrową, w tym nowych
technologii dla Klientów i Franczyzobiorców. Do Żabki przyszła z firmy Frisco.pl, największego supermarketu online w Polsce, gdzie w latach 2015- 2018 pełniła rolę Prezesa Zarządu. Pełniąc tę funkcję, była odpowiedzialna m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii wzrostu opartej na dogłębnej znajomości rynku i preferencji konsumentów, znaczący logistyki i automatyki magazynowej, rozwój najwyższej klasy kompetencji w dziedzinie e-commerce i digital. Swoją karierę biznesową rozpoczynała w firmie doradczej McKinsey, a swoje doświadczenie w zakresie projektów e-commerce i digital zdobywała jako dyrektor Rocket Internet - jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie funduszy inwestycyjnych specjalizujących się w budowie biznesów e-commerce. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz The London School of Economics and Political Science.

Tomasz  Michalski

Tomasz Michalski

dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu, Frisco.pl

Odpowiedzialny za zarządzanie marką sklepu Frisco.pl, jego działaniem oraz asortymentem i współpracą z dostawcami. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu wiodącymi markami w różnych kategorii FMCG. Przygodę z marketingiem rozpoczął w 2007 roku dołączając do zespołu Mars Polska zarządzającego drugą najsilniejszą marką na rynku produktów dla zwierząt, pięć lat później był odpowiedzialny za brand’y AirWick i Nurofen. Kierował całym portfolio whisky i likierów w firmie Diageo, obejmującym blisko 20 największych globalnych marek alkoholi luksusowych, jak Sheridan’s, Johnnie Walker czy Baileys. Przed pracą w e-grocery pełnił funkcję Kierownika marketingu i mediów w firmie Żywiec Zdrój S.A. Pasjonuje się światem marki i digitalu. Absolwent SGH w Warszawie.

Anna Opala

Anna Opala

CEO, Merlin Group

Absolwentka Ekonomii Przedsiębiorstwa w Rheinische Fachhochschule w Niemczech, gdzie spędziła wiele lat swojego życia. Karierę w E-commerce rozpoczęła w 2010 roku w jednej ze Spółek Grupy Naspers w Niemczech. Przez kolejne lata konsekwentnie rozwijała swój know how budowania strategii handlowej, zarządzania produktem i wprowadzania kategorii produktowych w Polsce i Europie, przechodząc drogę od category managera do dyrektora zakupów w globalnych organizacjach E-commercowych. Z Merlin Group związana od 2017 roku pierwotnie w roli dyrektora handlowego odpowiedzialnego za zbudowanie od podstaw silnego zespołu handlowego, wprowadzenie nowych kategorii produktowych i odbudowanie utraconej wcześniej pozycji marki merlin na rynku. Powołana na stanowisko Prezesa Merlin Group posiadającym w swoim portfolio sklepy internetowe: merlin.pl, nieprzeczytane.pl, profit24.pl, smarkacz.pl, mestro.pl oraz topmall.ua w marcu 2019 roku.

Jan  Potworowski

Jan Potworowski

head of data science, Szopi.pl

Absolwent wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych PW na kierunku Matematyka, gdzie specjalizował się w statystyce matematycznej. Po studiach obronił doktorat w instytucie biologii doświadczalnej PAN z dziedziny neuroinformatyki. Zajmował się rozwojem metod analizy danych elektrofizjologicznych. Pracował w R&D Samsung, gdzie zajmował się projektami NLP. Współzałożyciel platformy zakupowej szopi.pl, gdzie obecnie zajmuje się zagadnieniami data science. Pozyskał finansowanie z NCBiR na stworzenie bota do sprzedaży artykułów spożywczych. Bot został już wdrożony na szopi.pl i klienci składają przez niego zamówienia.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Magdalena  Wiśniewska

Magdalena Wiśniewska

kierownik działu nowych technologii oraz kierownik projektów strategicznych , MGI Polska

Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. W Grupie Muszkieterów pracuje od ponad 10 lat. Zarządza zespołem koordynującym projekty z obszaru ecommerce, omnichannel i CRM. Prywatnie matka dwójki dzieci i pasjonat nowych technologii. Jak sama mówi – nie jest pracoholikiem, po prostu bardzo lubi swoją pracę.

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas

E-commerce Director w Douglas, największej sieci perfrumerii w Polsce. Wcześniej przez 4 lata Head of Digital Marketing w euro.com.pl - największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Maciej jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.