NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Friedman Ruszczyc Dorsey Rusin Drabik Tytro Michalski Wisniewska Zyto

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Katarzyna  Dorsey

Katarzyna Dorsey

założycielka oraz CEO, Yosh.AI

Założycielka oraz CEO Yosh.AI firmy oferującej rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji dla firm e-commerce Polsce, UK oraz na świecie. Yosh.AI tworzy dedykowanych asystentów głosowych opartych na AI umożliwiających wyszukanie i zakup produktu poprzez rozmowę z wirtualnym asystentem. Wdrożenia w Polsce  m.in. dla MediaMarkt, CCC czy Frisco, wprowadzają firmy w przyszłość e-commerce czyli voice conversational commerce. Yosh.AI zostały wybrany przez Forbes jako firma zmieniająca retail w 2019, jest również zwycięzcą wielu międzynarodowych nagród jak Best Tech Startup for Retail Europe 2019 w Hiszpanii, Fashion Innovation Award Applaying AI into Fashion E-commerce 2019 w Szwajcarii. Wspierany przez Google for Startups,Yosh.AI rewolucjonizuje przyszłość retailu. Katarzyna Dorsey została wybrana przez Forbes jako “100 European Female Founders to follow”, jest także mentorem Google.

Joanna  Drabik

Joanna Drabik

social media and influencer marketing strategist, Wojas

Absolwentka Akadmii Sztuk Pięknych. Od ponad 11 lat ściśle związana z branżą Fashion w Polsce.
Z wykształcenia projektant odzieży, niegdyś stylista gwiazd biorąca udział m.in. w sesji zdjęciowej Vogue Germany czy Runway Paris, jednak z miłości do ludzi i turbo kreatywnego myślenia twórca pomysłów contentu, kampanii oraz długofalowych relacji z gwiazdami, bloggerami i stylistami, przekładającymi się na rozpoznawalność marki oraz sprzedaż. Ciągle badająca rynek, szukająca inspiracji i wdrażające nowe rozwiązania. Dla niej nie ma słowa NIEMOŻLIWE. Na co dzień mieszkająca na Podkarpackiej wsi, którą za kilka lat planuje zamienić na Wyspy Kanaryjskie :)

Marek  Friedman

Marek Friedman

członek zarządu i współtwórca, Monethero

Członek Zarządu i współtwórca Monethero, platformy zapewniającej kapitał obrotowy dla handlu. Wcześniej Członek Zarządu Merlin Group S.A., CMO w wielu projektach mediowych i e-commersowych.

Patrycja Herbowska-Tytro

Patrycja Herbowska-Tytro

niezależny ekspert (wcześniej Nielsen Polska)

Przez 8 lat związana z Nielsen Polska, analitycznie wspierając Klientów. W ostatnim czasie prowadziła zespół obsługujący kilkadziesiąt sieci detalicznych, a aktualnie team specjalizujący się w branży kosmetyczno-chemicznej. Z pasją zajmuję się tematyką eCommerce i Digital, szerząc wiedzę o sprzedaży online na rynku FMCG nie tylko w firmie, ale i poza nią. Zdobywałam doświadczenie w pracy z producentami, detalistami i graczami mediowymi zarówno w Polsce jak i za granicą.

Martyna Kosowska

Martyna Kosowska

Amazon Ekspert, CEO, MAKINTA

Jest jedną z nielicznych Polek wyspecjalizowanych w optymalizacji sprzedaży na Amazon.com, największej platformie handlowej na świecie. Manager rynku ecommerce z doświadczeniem wyniesionym z prowadzenia projektów dla takich branż jak healthcare, FMCG i beauty. W 2018 roku założyła MAKINTA, spółkę optymalizującą procesy sprzedażowe na Amazonie kierującą ofertę do klienta globalnego. Z jej usług korzystają przede wszystkim klienci z USA i Polski. W pierwszym roku działaności klienci MAKINTA sprzedali na Amazonie towary za ponad 2 miliony złotych. Poza działalnością consultingową MAKINTA wydaje ebooki edukacyjne, które cieszą się dużym powodzeniem w Europie oraz USA. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, National Taipei University i Universitat Politecnica de Valencia.

Tomasz  Michalski

Tomasz Michalski

dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu, Frisco.pl

Odpowiedzialny za zarządzanie marką sklepu Frisco.pl, jego działaniem oraz asortymentem i współpracą z dostawcami. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu wiodącymi markami w różnych kategorii FMCG. Przygodę z marketingiem rozpoczął w 2007 roku dołączając do zespołu Mars Polska zarządzającego drugą najsilniejszą marką na rynku produktów dla zwierząt, pięć lat później był odpowiedzialny za brand’y AirWick i Nurofen. Kierował całym portfolio whisky i likierów w firmie Diageo, obejmującym blisko 20 największych globalnych marek alkoholi luksusowych, jak Sheridan’s, Johnnie Walker czy Baileys. Przed pracą w e-grocery pełnił funkcję Kierownika marketingu i mediów w firmie Żywiec Zdrój S.A. Pasjonuje się światem marki i digitalu. Absolwent SGH w Warszawie.

Małgorzata  Rusin

Małgorzata Rusin

CSO, Divante

Od 5 lat w Divante, obecnie jako Członek Zarządu odpowiedzialna za sprzedaż, marketing i Product Design. Wcześniej, ponad 10 lat spędziła w agencji badawczej, wspierając klientów z różnych branż, zarówno B2B, jak i B2C w budowaniu wartości biznesowej w oparciu o rzeczywiste potrzeby konsumentów.W Divante wykorzystuje te doświadczenia, pomagając klientom i potencjalnym klientom firmy w diagnozowaniu ich potrzeb biznesowych i przekładając je na odpowiednie rozwiązania w obszarze e-commerce i transformacji cyfrowej.

Edward Ruszczyc

Edward Ruszczyc

founder, Displate.com

Creator of permanent change, a believer that today's moment is only a platform to jump higher. He is driven by data, guiding through vision, sufficient thanks to people. Brought up in an artistic family, a graduate of the Academy of Fine Arts in Warsaw and Milwaukee Institute of Art and Design, Edward is determined to figure out how to disrupt art market - facilitate, accelerate, overcome limitations and open up the global market for any visual creator in the world. Edward is a co-founder of Displate.com with more than 14 years of executive experience with leading projects like a digital advertising agency, wind power, and real estate.

Aleksander Skałka

Aleksander Skałka

marketing automation strategy director, SALESmanago

Od początku obecności marketing automation na polskim rynku odpowiedzialny za budowanie strategii wdrożeń i rozwój projektów. Współtworzy i rozwija platformę SALESmanago. Swoją wiedzę zdobywał i wykorzystywał pracując z takimi firmami jak m.in. Orange, Idea Bank, Yves Rocher, Fru.pl, Sizeer. Prowadzi w firmie dział konsultingu odpowidzialny za wdrożenia i obsługę Klienta.
     

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Magdalena  Wiśniewska

Magdalena Wiśniewska

kierownik działu nowych technologii oraz kierownik projektów strategicznych , MGI Polska (Grupa Muszkieterowie)

Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. W Grupie Muszkieterów pracuje od ponad 10 lat. Zarządza zespołem koordynującym projekty z obszaru ecommerce, omnichannel i CRM. Prywatnie matka dwójki dzieci i pasjonat nowych technologii. Jak sama mówi – nie jest pracoholikiem, po prostu bardzo lubi swoją pracę.

Jacek  Zalewski

Jacek Zalewski

business development manager, Twisto

Od początku swojej kariery związany ze sprzedażą. Budował kompetencje współpracując z branżą bankową, ubezpieczeniową i energetyczną. Aktualnie swoje doświadczenie wykorzystuje w branży e-commerce rozwijając sprzedaż Twisto na rynku polskim. Poza pracą odkrywa Polskę na rowerze i restauruje zabytkowe motocykle.

Mateusz  Zemczak

Mateusz Zemczak

manager - biznes ecommerce, Innovation LAB, ING Bank Śląski

Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Pozytywnie nakręcony pasjonat nowoczesnych technologii, które były nieodłącznym elementem jego codziennej pracy. Swoje doświadczenie zawodowe budował w firmach technologicznych oraz działających w obszarze finansowym. Obecnie zajmuje się rozwojem i sprzedażą płatności online imoje stworzonych przez ING Bank Śląski. Prywatnie miłośnik podróży, a w wolnych chwilach relaksuje się przy dobrej książce lub muzyce.

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas

E-commerce Director w Douglas, największej sieci perfrumerii w Polsce. Wcześniej przez 4 lata Head of Digital Marketing w euro.com.pl - największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Maciej jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.