NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Friedman Ruszczyc Dorsey Rusin Drabik Tytro Michalski Wisniewska Zyto

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2019-11-13

09:00-09:15

Kawa/Networking#

09:15-09:30

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-09:55

Główne trendy ecommerce w najbliższej przyszłości#

Trendy rozwoju ecommerce w ciągu kilku kolejnych lat będą uzależnione m.in. od oczekiwań kupujących oraz możliwości technologicznych eSklepów.

Prezentowane trendy można ująć w katalog kluczowych obszarów, swoiste ABC(D) przyszłego sukcesu ecommerce:

A – Automation

B – Borderless ecommerce

C – Customer-centric experience

D – Delivery

Patrycja Herbowska-Tytro

Patrycja Herbowska-Tytro

niezależny ekspert (wcześniej Nielsen Polska)


09:55-10:20

Kapitał obrotowy - sterydy dla handlu#

W ehandlu mówi się, że oferta jest królem, a logistyka królową. Jednak Kapitał Obrotowy jest bogiem. Wpływa on nie tylko na szerokość i jakość oferty, ale także na marketing i operacje oraz na zadowolenie klientów. W ciągu ostanich 12 miesięcy powstało ponad 5000 e-sklepów, żaden z nich nie otrzyma finansowania. Pokażę jak można to zmienić.

Marek  Friedman

Marek Friedman

członek zarządu i współtwórca, Monethero


10:20-10:45

Jak poprawiać konwersję w e-grocery, dzięki UX i „life-hacking solutions”#

To już 6 miesięcy od wprowadzenia nowego UX we Frisco.pl oraz rozpoczęcia integracji z m.in. platformami typu przepisy.pl czy BeDiet.pl Ewy Chodakowskiej. Czy nowe rozwiązania spełniły swoje oczekiwania? Jaki wymierny wpływ na konwersje mają rozwiązania ułatwiające ludziom życie? Czy faktycznie to działa i warto w to inwestować? Jak zwykle w przypadku Frisco.pl dużo świeżych i ciekawy danych.

Tomasz  Michalski

Tomasz Michalski

dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu, Frisco.pl


10:45-11:10

Magia w płatnościach ecommerce#

Jak zaczarować  klienta, aby sfinalizował zakup w sklepie online?

Mateusz  Zemczak

Mateusz Zemczak

manager - biznes ecommerce, Innovation LAB, ING Bank Śląski

Jacek  Zalewski

Jacek Zalewski

business development manager, Twisto


11:10-11:35

Od 0 do 300 mln w 13 krokach. Sprawdzone strategie w dynamicznym rozwoju globalnego startUp’u.#

Strategia oraz wartości startUp’u to fundamenty, na których można zbudować sukces. Jakie błędy należy popełnić a jakich uniknąć aby zwiększyć szansę na globalną ekspansję.

Edward Ruszczyc

Edward Ruszczyc

founder, Displate.com


11:35-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:25

Rewolucja poprzez ewolucję czyli strategia omnichannel w sieci franczyzowej #

Jak wprowadzić ecommerce w sieci franczyzowej? Czy omnichannel w sieci franczyzowej w ogóle jest możliwy? O blaskach i cieniach czyli jakie wyzwania czekały na nas podczas wdrożenia i jakie jeszcze przed nami?

Magdalena  Wiśniewska

Magdalena Wiśniewska

kierownik działu nowych technologii oraz kierownik projektów strategicznych , MGI Polska (Grupa Muszkieterowie)


12:25-12:50

Trendy konsumentów On-line 2019 - prezentacja kluczowych KPI i benchmarków w ecommerce#

Zbadaliśmy 500 europejskich ecommerce-ów i przygotowaliśmy raport prezentujący:
*jak kształtuje się podróż konsumenta
*co wpływa na wartości transakcji
*jakie są kluczowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy planowaniu kampanii marketingowych i zautomatyzowanych procesów

Aleksander Skałka

Aleksander Skałka

marketing automation strategy director, SALESmanago


12:50-13:15

Innowacja, czyli ....nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem#

Krótka historia o tym, dlaczego tak trudno jest dostrzec, że dzieje się coś ważnego, co może zmienić świat. I co z tego wynika dla e-commerce?

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas


13:15-13:40

Długofalowe relacje z influencerami sposobem na udany social marketing.#

Czy warto współpracować z Influencerami?
Jeśli tak, to jak to skutecznie robić, których wybierać oraz na co zwracać uwagę aby współprace były możliwie najbardziej efektywne.
Mikroinflunecerzy vs ambasadorzy - porównanie na konkretnych przykładach oraz pomysł na kampanię.

Joanna  Drabik

Joanna Drabik

social media and influencer marketing strategist, Wojas


13:40-14:30

Obiad/Networking#

14:30-14:55

Najnowsza edycja projektu zrealizowana została wspólnie z Kantar, jedną z największych globalnych agencji badawczych.
W trakcie wystąpienia przyjrzymy się głównym wnioskom z badania, porównamy różnice w poszczególnych regionach i porozmawiamy o tym, jakie wskazówki płyną z nich dla managerów ecommerce.

Małgorzata  Rusin

Małgorzata Rusin

CSO, Divante


14:55-15:20

Na czym polega głosowy commerce?#

Jak szybko rozwija się na rynku amerykańskim i w krajach europejskich? Jak firmy w Polsce jak MediaMarkt, CCC i Frisco wprowadzają użytkowników w te nowe doświadczenia zakupowe poprzez własnych asystentów głosowych opartych na sztucznej inteligencji.

Katarzyna  Dorsey

Katarzyna Dorsey

założycielka oraz CEO, Yosh.AI


15:20-15:45

Amazon - jak wypłynąć na szerokie wody#

Czy warto wejść na Amazon?
Jak skutecznie sprzedawać na Amazon?
Czy polskie marki mogą wykorzystać Amazona do ekspansji zagranicznej?
Pułapki i wyzwania na platformie Amazon

Martyna Kosowska

Martyna Kosowska

Amazon Ekspert, CEO, MAKINTA