NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Dorsey Rusin Drabik Tytro Michalski Wisniewska Calik Zyto

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2019-11-13

08:45-09:00

Kawa/Networking#

09:00-09:15

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:15-09:45

Główne trendy eCommerce w najbliższej przyszłości#

Trendy rozwoju ecommerce w ciągu kilku kolejnych lat będą uzależnione m.in. od oczekiwań kupujących oraz możliwości technologicznych eSklepów.

Prezentowane trendy można ująć w katalog kluczowych obszarów, swoiste ABC(D) przyszłego sukcesu ecommerce:

A – Automation

B – Borderless ecommerce

C – Customer-centric experience

D – Delivery

Patrycja Herbowska-Tytro

Patrycja Herbowska-Tytro

client director, Nielsen Polska


09:45-10:15

Jak poprawiać konwersje w e-grocery, dzięki UX i „life-hacking solutions”#

To już 6 miesięcy od wprowadzenia nowego UX we Frisco.pl oraz rozpoczęcia integracji z m.in. platformami typu przepisy.pl czy BeDiet.pl Ewy Chodakowskiej. Czy nowe rozwiązania spełniły swoje oczekiwania? Jaki wymierny wpływ na konwersje mają rozwiązania ułatwiające ludziom życie? Czy faktycznie to działa i warto w to inwestować? Jak zwykle w przypadku Frisco.pl dużo świeżych i ciekawy danych.

Tomasz  Michalski

Tomasz Michalski

dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu, Frisco.pl


10:15-10:45

Temat prezentacji podamy wkrótce#

10:45-11:15

Najnowsza edycja projektu zrealizowana została wspólnie z Kantar, jedną z największych globalnych agencji badawczych.
W trakcie wystąpienia przyjrzymy się głównym wnioskom z badania, porównamy różnice w poszczególnych regionach i porozmawiamy o tym, jakie wskazówki płyną z nich dla managerów ecommerce.

Małgorzata  Rusin

Małgorzata Rusin

CSO, Divante


11:15-11:45

Kawa/Networking#

11:45-12:10

Rewolucja poprzez ewolucję czyli strategia omnichannel w sieci franczyzowej #

Jak wprowadzić ecommerce w sieci franczyzowej? Czy omnichannel w sieci franczyzowej w ogóle jest możliwy? O blaskach i cieniach czyli jakie wyzwania czekały na nas podczas wdrożenia i jakie jeszcze przed nami?

Magdalena  Wiśniewska

Magdalena Wiśniewska

kierownik działu nowych technologii oraz kierownik projektów strategicznych , MGI Polska (Grupa Muszkieterowie)


12:10-12:35

Innowacja, czyli ....nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem#

Krótka historia o tym, dlaczego tak trudno jest dostrzec, że dzieje się coś ważnego, co może zmienić świat. I co z tego wynika dla e-commerce?

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas


12:35-13:00

Maksymalizacja ROI z marketingu w ecommerce. Jakie ROI można osiągnąć i jak to zrobić?#

Jaką rolę w podnoszeniu ROI marketingowego mają narzędzia marketing automation?
Jak najszybciej zmniejszyć time to value przy wykorzystaniu tej technologii?
Prezentacja wyników ROI dla firm z różnych wertykałów e-commerce - benchmarki rynkowe
Skąd biorą się różnice w ROI w tych wdrożeniach?

Magdalena Calik

Magdalena Calik

marketing automation consulting manager, Salesmanago


13:00-13:25

Długofalowe relacje z influencerami sposobem na udany social marketing.#

Czy warto współpracować z Influencerami?
Jeśli tak, to jak to skutecznie robić, których wybierać oraz na co zwracać uwagę aby współprace były możliwie najbardziej efektywne.
Mikroinflunecerzy vs ambasadorzy - porównanie na konkretnych przykładach oraz pomysł na kampanię.

Joanna  Drabik

Joanna Drabik

social media and influencer marketing strategist, Wojas


13:25-14:25

Obiad/Networking#

14:25-14:50

Amazon - jak wypłynąć na szerokie wody#

Czy warto wejść na Amazon?
Jak skutecznie sprzedawać na Amazon?
Czy polskie marki mogą wykorzystać Amazona do ekspansji zagranicznej?
Pułapki i wyzwania na platformie Amazon

Martyna Kosowska

Martyna Kosowska

Amazon Ekspert, CEO, MAKINTA


14:50-15:15

Na czym polega głosowy commerce?#

Jak szybko rozwija się na rynku amerykańskim i w krajach europejskich? Jak firmy w Polsce jak MediaMarkt, CCC i Frisco wprowadzają użytkowników w te nowe doświadczenia zakupowe poprzez własnych asystentów głosowych opartych na sztucznej inteligencji.

Katarzyna  Dorsey

Katarzyna Dorsey

założycielka oraz CEO, Yosh.AI


15:15-15:40

Czy każdy produkt jest gotowy na sprzedaż mobile?#

Cookie efekt, dlaczego klient szuka „X”
Czy UX musi być idealny – próg bólu użytkowników aplikacji
Jak przedłużyć mobile – hot lead

Adrian  Wojtasik

Adrian Wojtasik

product owner, mBank


15:40-16:05

Jak skutecznie rozwijać eCommerce wykorzystując Objective and Key Results#

Co to jest metoda OKR i dlaczego zyskuje popularność
Dlaczego mamy kłopoty z priorytetami
Co robić, by dla wszystkich to samo było ważne
Jak stawiać cele by angażowały wszystkich w firmie
Jak zwiększyć skuteczność realizacji celów
Jak monitorować postęp i mierzyć dostarczaną w rozwoju wartość

Tomasz  Bienias

Tomasz Bienias

teams & product development, OKRs