NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
call prele

Warsztaty

10 października 2018

WARSZTAT:

Skuteczny content marketing

 

Na warsztatach zaprezentujemy case study content marketingu Pracuj.pl. Ze szczegółami pokażemy każdy etap prac, od postawienia hipotezy, po napisanie treści i analizę wyników.

Przeprowadzimy wstępną analizę dwóch stron firm uczestników warsztatu. Przygotujemy wstępną analizę i zaproponujemy tematy artykułów, które najlepiej sprawdziłyby się na analizowanych stronach. (Warunek: nie mogą to być strony w jakikolwiek sposób powiązane z pracą).

 

Warsztaty skierowane do:

-dyrektorów i osób odpowiedzialnych za działania marketingowe

 

Jan Kinal, SetProfit

Z branżą SEO/SEM związany od 2009 roku. Wspólnik w agencji Setugo Sp. z o. o., zajmującej się content marketingiem oraz SetProfit Sp. z o. o., nowej agencji na polskim rynku, która połączy kompetencje SEO i Content Marketingu dwóch podmiotów - Nprofit.pl i Setugo.pl.

 

Sebastian Mioduszewski, Pracuj.pl

Z branżą SEM/SEO związany od ponad 11 lat. Od 6 lat odpowiedzialny za budowę i realizację strategii SEO dla serwisu Pracuj.pl. Jego doświadczenie jest nakierowane na działania SEO stanowiące odpowiedź na potrzeby użytkowników. Jego mottem są słowa Izaaka Newtona „Standing on the Shoulder of Giants”, które rozumie jako codzienne angażowanie do swoich działań nowoczesnych technologii i bazowanie na wiedzy i doświadczeniu wielu współpracowników. Na co dzień współpracując z zespołem Product Development liczącym ponad 100 osób nauczył się rozumieć potrzeby użytkowników i punkt widzenia specjalistów.